Magyarent Evil

Életem élményei(akkor is ha nem túl sok)ill. a mindennapjaim az életben, a világban.És persze minden,ami történik manapság-vagy majdnem minden..........

Friss topikok

  • MisuOfTheClan: egyszerűen nem hiszem el hogy a hülye fajtád nem tud eltelni olyan magyar emberekkel akiket lenézh... (2011.05.13. 09:06) Viperaveszély
  • Alister: "emlékezni akarok azokra, akik 64 éve értünk haltak meg" He? Ezt te sem gondold komolyan, ugye? 1.... (2009.02.18. 23:52) Ünneplem a Becsület napját, és Hitlert is tisztelem...
  • Xinaf: Hááát... ma a Veszprém-Leon meccs alatt több román is idézte a Magyar Himnusz sorait: "Isten, áld ... (2009.02.15. 17:16) Az emberség másik foka
  • BOSSZUSZOMJ: A JOGOKAT FELEJTSÜK EL, LOPNI SEM LEHET TILTJA AZT IS A TÖRVÉNY, MÉGIS AKI TEHETI LOP MINDENKI A M... (2009.02.10. 11:39) Marian Cozma biztos magát szúrta le...
  • Hilts: hatláb: pontosan az ilyen emberek miatt tartunk itt,ahol tartunk mint te. A többség-igen, te is-me... (2009.02.07. 14:07) Szlovákia is not an Blockbuster

Linkblog

HTML

HTML

http://s4.bitefight.hu/c.php?uid=97085

2008.06.13. 00:10 Hilts

A gyerekek erőszakosságáról...

Sokan próbálták már megfejteni, mitől is ilyen erőszakosak a mai gyerekek.
Egyesek azzal érvelnek, hogy a gyerek attól válik erőszakossá(magyar-történelem szak helyett, ha-ha:), hogy mennyi akciófilmet néz, mennyi verekedős, gyilkolós játékot játszik, de ezzel én nem értek egyet. Én is rengeteg akciófilmet nézek, és bizony játszom erőszakos játékokkal is (és ez most nem dicsekvés), mégsem jutott eszembe még senkit feldarabolni, lelőni, vagy ilyesmi-Najó, Fletó kivételével...:)
Én azokkal értek egyet, akik a szülők felelősségét vitaják a témában,és mindez ma délután világosodott meg bennem.
Ahogy mentem haza a Moszkva tér felől a Váron át, megáltam a Szentháromság téren, és leültem 5 percre, mert a két frissiben megtöltött tintapatronom kezdte tintával belepni a kezeim. Ahogy üldögéltem, és tamponáltam a patronokat, egy apuka haladt el mellettem két, 3 évesnél nem nagyobb gyermekével. Az egyik gyerek valamit kérdezett a papától, amire ez volt az apuka reakciója két slukk cigi között:- Kuss!
Hát ezek után nem nehéz elképzelni, milyen lehet náluk otthon a családi élet...meg azt sem, hogy a gyerekek milyen környezetben fognak felnőni...
És ez az, ami egy gyerek viselkedését, későbbi életét meghatározza. Nézhet akármennyi akciófilmet, játszhat akármennyi erőszakos játékot, ha elég odafigyelést, szeretetet, törődést kap a szüleitől, nem lesz belőle pszcihopata. És ez fordítva is igaz.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hilts.blog.hu/api/trackback/id/tr42517527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.06.14. 20:01:59

No igen, a kultúrális háttér...
Szerintem vannak gyenge lelkü emberek, akiknél erőszakos filmek, játékok, vagy akár az általam szeretett szerepjáték is kiválthat ilyet. De azt azért megemlíteném: kevés az ilyen. Valóban a szülő felelősége az ifjuság...
süti beállítások módosítása