Magyarent Evil

Életem élményei(akkor is ha nem túl sok)ill. a mindennapjaim az életben, a világban.És persze minden,ami történik manapság-vagy majdnem minden..........

Friss topikok

  • MisuOfTheClan: egyszerűen nem hiszem el hogy a hülye fajtád nem tud eltelni olyan magyar emberekkel akiket lenézh... (2011.05.13. 09:06) Viperaveszély
  • Alister: "emlékezni akarok azokra, akik 64 éve értünk haltak meg" He? Ezt te sem gondold komolyan, ugye? 1.... (2009.02.18. 23:52) Ünneplem a Becsület napját, és Hitlert is tisztelem...
  • Xinaf: Hááát... ma a Veszprém-Leon meccs alatt több román is idézte a Magyar Himnusz sorait: "Isten, áld ... (2009.02.15. 17:16) Az emberség másik foka
  • BOSSZUSZOMJ: A JOGOKAT FELEJTSÜK EL, LOPNI SEM LEHET TILTJA AZT IS A TÖRVÉNY, MÉGIS AKI TEHETI LOP MINDENKI A M... (2009.02.10. 11:39) Marian Cozma biztos magát szúrta le...
  • Hilts: hatláb: pontosan az ilyen emberek miatt tartunk itt,ahol tartunk mint te. A többség-igen, te is-me... (2009.02.07. 14:07) Szlovákia is not an Blockbuster

Linkblog

HTML

HTML

http://s4.bitefight.hu/c.php?uid=97085

2008.12.22. 21:32 Hilts

Egy nehéz nap éjszakája, másnapja, egyéb finomságai, és egy jókívánság a végére...

Klassz volt a szombati buli dupla buli. Dupla, mert két jóbarátom születésnapját ünnepeltük: Démon és Niki, innen is az Isten éltessen nagyon sokszor benneteket!
A buli nagyon klassz volt, igaz egyszer ránk hívták a rendőrséget-ok nélkül, mert lelkiismeret furdalás nélkül állíthatom, nem voltunk hangosak-, és az egyik srácnak-aki először volt társasági körünkben, de valószínűleg utoljára- idő előtt távoznia kellett, enyhén obszcén jellegű története miatt. A srác különben nagyon jó fej volt,én speciel évek úta nem tudtam senkivel úgy történelemről dumálni-fateromon kívül-mint vele.Sajnos volt egy gusztustalan története, de előbb is gondolkozhatot volna.
A buli engem egy igen bensőséges pillanattal is ,,megajándékozott" . Igazából ez a pillanat egy elég hosszú beszélgetés volt egy lánnyal, egy elég komoly témáról. A beszélgetés alatt többször is nagy lelki erőre volt szükségem, hogy ne mondjam ki az igazságot bizonyos dolgokat illetően, de nem hagyott cserben a szívem. A lényeg az, hogy elég szívbemarkoló volt az eredmény-legalábbis nekem.
Hajnali 4:15-kor feküdtünk le, és én pontosan ekkor látogattam meg a klozettét, mivel a nagy brazil óriás kígyó már igen-igen a garatmandulám felé hajazott...szóval hánytam egyet na. Nem szégyellem, mert az a vegyesbefőtt, amit én magamba döntöttem aznap este, hát nem volt semmi(sör, bor, pálinka, pezsgő-mindezeket többször ismételve:)
És a másnap. Hát igen, kellett egy kis idő, míg magamhoz tértem. Felhívtam egy jóbarátomat-azóta csak volt jóbarátom-akinek elmeséltem az este eseményeit. Valahogy a karrierünkre-az én esetemben az újságírásra-terelődött a szó, és ő ekkor jegyezte meg, hogy engem micsoda fasznak tart-ill. mocskos szélsőjobboldali nácinak- hogy én ilyen dolgokkal, mint cigányok, kormány stb. ilyen hangvételben merek foglalkozni a blogomon. És amikor elmeséltem neki, hogy milyen módon akar minket-a barátaimat és engem az iskolánk kirúgatni, az igazgatónőnek adott igazat! Hiába mondtam neki, hogy itt a blogon kell kimondjam a valódi véleményemet, annál inkább hajtogatta, hogy micsoda mocskos náci vagyok, akinek mindehhez semmi joga. Ráadásul mindezt úgy mondja, hogy-Besenyő Pista bácsi szavaival éve-,,halvány lila gőze" van a politikáról. Ahogy folytatta, úgy vált egyre nyilvánvalóbbá számomra a szomorú tény: az egyik legjobb haveromból balliberális, agymosott barom vált. Hát kérem, én az ilyen emberek társaságából nem kérek, akkor sem, ha valamikor nagyon jóban voltunk. Nem hittem volna, hogy ilyen valaha megtörténhet velem, de megtörtént. De van ennél rosszabb is: a közvetlen rokonságom-szüleim, keresztszüleim, unoktatesóm és családja- is kezd ellenem fordulni. Egyszerűen nem hiszem el, hogy eddig fajultak a dolgok. Erről részben én is tehetek, de én soha nem állítottam mást ezekben a témákban, csak az igazságot. Azt mindig is tudtam, hogy ez egyeseknek nem tettszik, node hogy egyszer ezek közé a barátom(barátaim)és a rokonaim is bele fognak tartozni... nem hittem volna. Biztos bennem van a hiba, de én nem tudok megváltozni. Ezt elmondtam annak a lánynak is a bulin.
Viszont nem helyes, hogy állandóan csak a rosszat látjuk-látom-mindenben, hiszen vannak jó dolgok is , például a Karácsony! Megragadva az alkalmat, kívánok mindenkinek nagyon boldog Karácsonyt!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hilts.blog.hu/api/trackback/id/tr3837366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.12.28. 00:14:23

A barátodról nincs mit mondjak, de a buli jó volt!
Kellemes ünnepeket!
süti beállítások módosítása