Magyarent Evil

Életem élményei(akkor is ha nem túl sok)ill. a mindennapjaim az életben, a világban.És persze minden,ami történik manapság-vagy majdnem minden..........

Friss topikok

  • MisuOfTheClan: egyszerűen nem hiszem el hogy a hülye fajtád nem tud eltelni olyan magyar emberekkel akiket lenézh... (2011.05.13. 09:06) Viperaveszély
  • Alister: "emlékezni akarok azokra, akik 64 éve értünk haltak meg" He? Ezt te sem gondold komolyan, ugye? 1.... (2009.02.18. 23:52) Ünneplem a Becsület napját, és Hitlert is tisztelem...
  • Xinaf: Hááát... ma a Veszprém-Leon meccs alatt több román is idézte a Magyar Himnusz sorait: "Isten, áld ... (2009.02.15. 17:16) Az emberség másik foka
  • BOSSZUSZOMJ: A JOGOKAT FELEJTSÜK EL, LOPNI SEM LEHET TILTJA AZT IS A TÖRVÉNY, MÉGIS AKI TEHETI LOP MINDENKI A M... (2009.02.10. 11:39) Marian Cozma biztos magát szúrta le...
  • Hilts: hatláb: pontosan az ilyen emberek miatt tartunk itt,ahol tartunk mint te. A többség-igen, te is-me... (2009.02.07. 14:07) Szlovákia is not an Blockbuster

Linkblog

HTML

HTML

http://s4.bitefight.hu/c.php?uid=97085

2008.05.12. 23:32 Hilts

Nem így kellett volna...

Egészen klasszul indult a vasárnap délután.
Egy osztálytársam telkére voltunk hivatalosak,egy kis partyzásra,iszogatásra,szóval baráti összejövetelre.Minden jónak nézett ki,a társaság igazán válogatott volt,voltak ott kedves házigazdánknak régebbi haverjai-olyanok is,akikkel már találkoztam,olyanok is,akikkel nem-szóval minden szépen alakult.
Egészen addig,amíg a bulira hivatalos 2 skinhead-ből kettő el nem kezdett komolyan inni.
Akkor aztán már minden mindegy volt,ezek mindent akartak,csak bulizni nem.
Az alábbi lehetőségek(a teljesség igénye nélkül)voltak felkínálva:
-cigányok minden nemű bántalmazása
-egymás sátrának lehuggyozása,leszarása.ill ezek kombinációi
-az első elalvó ember az előző sorban leírt módokon való illetése
-kikötözni egymást a fához lánccal,és lehuggyozni
-egy kisbusz ellopása
-A közeli szoborparkban található Lenin-fej leszarása
-stb.
Pedig ők sem indultak ilyennek.Sőt kiderült,hogy nagyon sok témában közös nézeteket vallunk,és jól el is dumálgattunk.Ráadásul fradisták mindketten,aminek én nagyon örültem,hisz én is az vónék:)
De egyikük elkezdett igazán komolyan inni,a másik pedig nemhogy visszatartotta volna,még biztatta is.És amikor elkezdte ecsetelni a srác a haverjáról,hogy az hogyan törte 3 ember orrát különösebb indok nélkül,és hogyan huggyozta oldalba egy másik haverját,én azt kérdeztem magamtól:,,vazze,én akkor mire számítsak?szájbaszarásra?"
A sátorlehuggyozásból is csak azért nem lett semmi,mert házigazdánk-akinek a sátra veszélyben forgott-eéőmászott,és leállította a barátját.
Nekem is voltak kellemtlen perceim,sőt,nekem is kinézett verekedés,de hálisten' elkerültem a dolgot.
A vicces az az egészben,hogy én a pisilős sráccal már találkoztam korábban,sőt fociztam is együtt vele.
Focizni nagyon szívesen megyek legközelebb is-ha hívnak-de a buliból inkább kimaradnék.
Nekem nincs semmi bajom a skinheadekkel,sőt egy-két elvükkel egyet is értek.Sőt,a fenti programlehetőségeken is képes vagyok röhögni,amíg a vicces említésük feldobja a buli hangulatát,de ellentétben velük,egyiket se tenném meg.
Mert ők-kérdésemre-bevallották,hogy(a cigányos dologn kívül)bármelyiket símán megteszik.
Azért így sem volt rossz a buli.

De nem így kellett volna...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hilts.blog.hu/api/trackback/id/tr66465761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.05.14. 23:07:03

Kit akarunk becsapni? A skinhead, egy erőszakra épülő szubkultúra, ebben a punkra hajaz. A skinheadek minden esetben férfiasak, és nagyon ritkán halkszavuak.
Ők ilyenek, és ezt most nem pozitív vagy negatív kritikaként mondom. Néhányan túl sokat szídják őket, de leagláb annyian magasztalják fel őket az egekbe. Pedig ugyanúgy erös túlzás.
süti beállítások módosítása