Magyarent Evil

Életem élményei(akkor is ha nem túl sok)ill. a mindennapjaim az életben, a világban.És persze minden,ami történik manapság-vagy majdnem minden..........

Friss topikok

  • MisuOfTheClan: egyszerűen nem hiszem el hogy a hülye fajtád nem tud eltelni olyan magyar emberekkel akiket lenézh... (2011.05.13. 09:06) Viperaveszély
  • Alister: "emlékezni akarok azokra, akik 64 éve értünk haltak meg" He? Ezt te sem gondold komolyan, ugye? 1.... (2009.02.18. 23:52) Ünneplem a Becsület napját, és Hitlert is tisztelem...
  • Xinaf: Hááát... ma a Veszprém-Leon meccs alatt több román is idézte a Magyar Himnusz sorait: "Isten, áld ... (2009.02.15. 17:16) Az emberség másik foka
  • BOSSZUSZOMJ: A JOGOKAT FELEJTSÜK EL, LOPNI SEM LEHET TILTJA AZT IS A TÖRVÉNY, MÉGIS AKI TEHETI LOP MINDENKI A M... (2009.02.10. 11:39) Marian Cozma biztos magát szúrta le...
  • Hilts: hatláb: pontosan az ilyen emberek miatt tartunk itt,ahol tartunk mint te. A többség-igen, te is-me... (2009.02.07. 14:07) Szlovákia is not an Blockbuster

Linkblog

HTML

HTML

http://s4.bitefight.hu/c.php?uid=97085

2008.07.19. 00:18 Hilts

Picsába a Talmuddal!

Ez a bejegyzés egyben felmérés is. Jóbarátom és bloggertársam Xinaf írta egy bejegyzésében, hogy a botrány mindig nagy nyilvánosságot, és sok olvasót hoz egy blognak.(sajnos ezt már én is meg kellett tapasztaljam...) De most én is tesztelek, a bejegyzés címe enyhén provokatív lett. Meglátjuk, milyen reakciókat fog kiváltani az emberekből. A Talmuddal semmi bajom. A tartalmával már annál inkább...
A bejegyzés témája nem a Talmud lesz, de a poszt végén majd még szóba kerül.
A bejegyzés arról szól, hogy a rendőrség vizsgálatot indított a Jud Süss nevű náci propaganda film lejátszása miatt, az SZDSZ XIII. kerületi frakciója feljelentése után. A film egy zsidó paliról szól, aki mindenféle mocsokságot követ el a filmben-mondjuk a náci propaganda hatása is enyhén szólva érzékelhető a filmben. A pontos tartalmat most nem írom le, aki akar, keressen rá.
Az én gondom az:miért kell erre energiát pazarolni? Miért bassza el a rendőrség az idejét, pénzét, stb. arra, hogy azt vizsgálja, hogy ki, mikor, és hol vetített le ilyen-olyan propanda filmet? Vazze, attól hogy valaki megnéz egy ilyen filmet, még nem lesz náci! Aki meg az volt, annak meg nem mindegy?Semmi kivetnivaló nincs ebben. Szerintem elég sokan látták már e filmet-köztük kritikusok is-és érdekes módon nem nagyon hallottam arról, hogy hirtelen ,,elnácisodás" vette volna kezdetét e film hatására.
,,Tiltani kell a fasiszta ideológiák propagálását" mondja a párizsi béke egyik passzusa. De a Talmud buzdíthatja arra a zsidókat, hogy öljék a gójokat,( a nem zsidókat) vegyék el-akár erőszakkal-tulajdonukat? Óh, bocsánat, hiszen a Talmud többezer éves szent írás! Na haggyá' má...Ja, és a dumákat a Talmudból NEM ÉN találtam ki. Benne vannak eme többezer éves szent írásban.Komolyan.
Itt és most szeretnék valamit kijelenteni: NEM VAGYOK NÁCI!!! jobboldali érzelmű vagyok, sőt megkockáztatom, hogy radikális, de nem náci. Egyszerűen csak felháborít, ami ma Magyarországon folyik. És elnézést kérek a finomabb lelkű emberektől, ha durva lett a bejegyzés.
És végére egy érdekes adalék: A Star Wars eredeti trilógiájának első részének-Az Új Reményről van szó- az utolsó 5-10 perce(a győzelmi ünnepség) egy az egyben Leni Riefenstahl német rendezőnő ,,Az Akarat Diadala" c. 1934-es német propagandafilmjéből lett átvéve. Akkor most e Star Wars film utolsó perceiben burkolt náci ideológiát láthatunk???
 

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hilts.blog.hu/api/trackback/id/tr32575200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Torquemada 2008.07.19. 19:41:29

Te nem menjél újságírónak. Ilyen velős tartalom:

"...A Talmuddal semmi bajom. A tartalmával már annál inkább..."

A Talmud egy könyvgyűjtemény ami a zsidók legfontosabb írott dokumentuma.

Ember.! Ha már erőltetett módon pc akarsz lenni akkor azt ne úgy csináld, hogy;

a.) kapásból látszik, hogy hazudsz
b.) nekifutásból szarráégeted magad.

Egy újságíró nem árt ha tud fogalmazni, netán utóljára figyelmesen elolvassa a késznek hitt írását, így nem publikál ilyen szépet:

"... A film egy zsidó paliról szól, aki mindenféle mocsokságot követ el a filmben-mondjuk a náci propaganda hatása is enyhén szólva érzékelhető a filmben. ..."

Eddig olvastam drágám. Tovább nem. Majd legközelebb ha jobban figyelsz.

Újságíró. Jajj annak a lapnak ahová te kerülsz.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.07.19. 20:30:18

Na jó...
Hilts kollega, amit ma "Talmud" címen olvasol, az egy szélsőjobboldali fordítás. Ne zsidóbérencezzen le senki, de ne döljünk be mindennek, amit a pofánkba vágnak! Ha a Talmud tényleg gój ölésre uszítana, akkor már több ezer embert öltek volna le a szakálas rabbik!

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.19. 21:10:17

Torquemada: már ne haragudj, de pont leszarom, meddig olvasol és mit. Nekem alapvetően a rednőrség reakciójával van gondom, erre az esetre vonatkozóan. Egyébként meg ez egy blog-internetes napló. Tudod, egyáltalán nem biztos, hogy egy lapban is megírnám azt, amit a naplómban...
Xinaf: lehet hogy igazad van, és kissé elragadtattam magam. De azért némi valóságalapja van a dolognak,nem?:)
Bocs a kissé elragadtatott bejegyzés miatt.
Ja és Torque, légyszíves kimélj a drágámozástól.(kivéve ha lány vagy:)

Torquemada 2008.07.20. 20:30:35

Torquemada: már ne haragudj, de pont leszarom, meddig olvasol és mit. Nekem alapvetően a rednőrség reakciójával van gondom, erre az esetre vonatkozóan.

Hát ember akkor ez a blog itt két célt fog szolgálni. Az egyik, hogy jókat röhögjek egy demokratás bértollnokon, a másik, hogy masztizzhass.

Tudod a blognak akkor van értelme, ha olvassák. Ahogyan én látom csak xinaf barátod és én járunk ide rendszeresen. Gondoltam megnézem mire jutottál a gyakorlaton. Erre meg itt van ez a trágyán megfogalmazott bejegyzés. Jó elfogadom ez nem újságban jelent meg. De lehet, hogy akkor itt el kellene vonatkoztatni és nem kellene telebüfizni a posztokat, hogy én bezzeg ekkora csávó vagyok, mert én ide járok gyakorlatra. Egyáltalán jelent meg tőled valami? Bár ha úgy fogalmazol mint itt akkor kétlem.

Az általam fentebb idézett mondatod a szalonzsidózás alapja. Az már egy másodlagos kérdés, hogy te alapvetően másról szerettél volna írni. A legalapvetőbb formális logikának sem felel meg, komoly gondok vannak a buksidban drágám.

Uhhh! És most mit csinálsz? Letéped a zacsimat, vagy tüntetőleg lefejelsz egy macskakövet vagy kilépsz a mátrixból?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.07.20. 23:15:29

Nocsak, elkezdünk személyeskedni? Ennek egy arctalan és név nélküli fórumon nincs túl sok értelme...
Én a béke pártján állok, így javaslonék egy olyat, hogy:
Hilts: felesleges szájkaratézni. össze sem tudom számolni, hányan fikáztak személyesen vagy kommentbe valamely írásom miatt...
Torquemada: Hilts stílusa egyedi. A témáival és az elveivel nem feltétlen értek egyet, ezt ő is tudja. De olvasni nem kötelező... fikázni viszont biztosan felesleges...

Hilts 2008.07.21. 00:11:28

Torque,te kis naív inkvizítor:) Már ott tévedsz, hogy én arra verem a nyálam, hogy a Demokratánál vagyok gyakorlaton...ott meg végképp, hogy a pöcsömet arra rángatom, hogy milyen kemény csávó vagyok. Ez a blog az enyém, és ha kedven szottyan rá, akkor zsidózni is fogok. És mégegyszer mondom nem azért, mert keménynek hiszem magam. Azért mert ez a véleményem.
Abban viszont igazad van, hogy nem jelent meg egy írásom se. Épp ezért járok újságírósuliba...
A bejegyzéseim bizony néha egyedi hangvitelűek, egyedi témákról-erre Xinaf is utalt.
És még valami: nem szájkaratézni akartam, és nem is fenyegetőzni. Mindössze enyhe utalást tettem rá, hogy nem érdekel Torque véleménye, és az sem, ha nem olvassa ezt a blogot.
Ja és Torque mégegyszer megkérnélek: ne drágámozz engem. Főleg akkor ne, ha zacsijaid vannak.

Torquemada 2008.07.21. 22:20:30

Hát ehhez képest azoknak a posztoknak a száma amiben leírod, hogy hol fogod tölteni a gyakorlatod elég magas, ha az összeshez viszonyítjuk. Aztán ugye az iwiw profilodban is megjelenik.

Ha jól értettem amit itt össze hablatyoltál akkor három hétről van szó.
Az ha nem tévedek már letelt. Javíts ki ha tévedek. Nem kellene legalább a profilodból kivenni? Vagy felvettek?

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.22. 00:23:57

Szóval: mégegyszer, ez itt az ÉN blogom. Ide az kerül, amit én leírásra alkalmasnak tartok. NEM kötelelző olvasni.
Az iwiw profilomra pedig azt rakok ki, ami nekem tettszik. Vili a veréb?
És igen, letelt a gyak.-om. De ehhez abszolúte semmi közöd.
süti beállítások módosítása