Magyarent Evil

Életem élményei(akkor is ha nem túl sok)ill. a mindennapjaim az életben, a világban.És persze minden,ami történik manapság-vagy majdnem minden..........

Friss topikok

  • MisuOfTheClan: egyszerűen nem hiszem el hogy a hülye fajtád nem tud eltelni olyan magyar emberekkel akiket lenézh... (2011.05.13. 09:06) Viperaveszély
  • Alister: "emlékezni akarok azokra, akik 64 éve értünk haltak meg" He? Ezt te sem gondold komolyan, ugye? 1.... (2009.02.18. 23:52) Ünneplem a Becsület napját, és Hitlert is tisztelem...
  • Xinaf: Hááát... ma a Veszprém-Leon meccs alatt több román is idézte a Magyar Himnusz sorait: "Isten, áld ... (2009.02.15. 17:16) Az emberség másik foka
  • BOSSZUSZOMJ: A JOGOKAT FELEJTSÜK EL, LOPNI SEM LEHET TILTJA AZT IS A TÖRVÉNY, MÉGIS AKI TEHETI LOP MINDENKI A M... (2009.02.10. 11:39) Marian Cozma biztos magát szúrta le...
  • Hilts: hatláb: pontosan az ilyen emberek miatt tartunk itt,ahol tartunk mint te. A többség-igen, te is-me... (2009.02.07. 14:07) Szlovákia is not an Blockbuster

Linkblog

HTML

HTML

http://s4.bitefight.hu/c.php?uid=97085

2009.01.07. 13:29 Hilts

Arc-talanság?

Szokásos napi rohanásomban éppen az Astoriánál álldogáltam a metróban,vártam a szerelvényre. Eléggé el voltam késve egy találkozóról, így csak arra tudtam gondolni, hogy hol késik a metró. Velem szemben egy óriásplakát, ami egy terítőn lévő, csokival összemaszatolt tányért ábrázolt. Ahogy néztem, egy kérdés fogalmazódott meg bennem: ,,Ez meg mi a f*sz ?" Aztán megláttam a választ.
A 9.-dik @rc pályázat fődíjas művével álltam szemben,melynek címe: ,,Már bennem"
Hát emberek, engem olyan szinten lesokkolt a dolog, hogy a metró megérkezéséig konkrétan nem tudtam megmozdulni. Ez valami elképesztően röhejes,ugyanakkor nagyon szomorú is, hogy valakik-igen,mert e hatalmas művet ketten! alkották meg-ezt kitalálták,beadták, és a zsűri fődíjasnak hozta ki! Szánalom, hogy a magyar (kortárs) művészet ide jutott, hogy összemaszatolt tányérok lefotósásával valakik ,,művészek" lehetnek. Hofi szavaival élve, inkább ,,nyűvészek".
Kiváncsi lennék, hogyha jövőre beadnám egy vécécsésze képét, benne egy jó adag salakanyaggal-,,Már a vécében" címmel- akkor az is fődíjat nyerne-e? Körülbelül ugyanaz a szint lenne.

2 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://hilts.blog.hu/api/trackback/id/tr44863322

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Crile's 2009.01.07. 20:48:40

Igenis idióták vagytok2009. január 5., Alkotás út. Mikor ez a plakát, egy-két hete talán - még az utólagos korrekció nélkül - kikerült, érdekes módon egyedüliként tudta felkelteni a figyelmemet. Mivel amúgy is ott szálltam le a buszról, odasétáltam m…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molaris 2009.01.08. 01:56:05

Miért? Jobban örültél volna a "Most jött belőlem"- címűnek?:)

Tóth Lajos 2009.01.09. 17:49:15

ajánlom akkor a figyelmedbe:www.plazareal.hu/
rearc pályázat volt.
tampi.blog.hu
süti beállítások módosítása