Magyarent Evil

Életem élményei(akkor is ha nem túl sok)ill. a mindennapjaim az életben, a világban.És persze minden,ami történik manapság-vagy majdnem minden..........

Friss topikok

  • MisuOfTheClan: egyszerűen nem hiszem el hogy a hülye fajtád nem tud eltelni olyan magyar emberekkel akiket lenézh... (2011.05.13. 09:06) Viperaveszély
  • Alister: "emlékezni akarok azokra, akik 64 éve értünk haltak meg" He? Ezt te sem gondold komolyan, ugye? 1.... (2009.02.18. 23:52) Ünneplem a Becsület napját, és Hitlert is tisztelem...
  • Xinaf: Hááát... ma a Veszprém-Leon meccs alatt több román is idézte a Magyar Himnusz sorait: "Isten, áld ... (2009.02.15. 17:16) Az emberség másik foka
  • BOSSZUSZOMJ: A JOGOKAT FELEJTSÜK EL, LOPNI SEM LEHET TILTJA AZT IS A TÖRVÉNY, MÉGIS AKI TEHETI LOP MINDENKI A M... (2009.02.10. 11:39) Marian Cozma biztos magát szúrta le...
  • Hilts: hatláb: pontosan az ilyen emberek miatt tartunk itt,ahol tartunk mint te. A többség-igen, te is-me... (2009.02.07. 14:07) Szlovákia is not an Blockbuster

Linkblog

HTML

HTML

http://s4.bitefight.hu/c.php?uid=97085

2008.07.11. 20:41 Hilts

Bocsánat!

Elkövettem egy súlyos hibát. Lopással gyanúsítottam a Magyar Demokrata című lapot, mert hasonló cikket közöltek,mint amilyet én adtam le nekik. (az űrkutatással kapcsolatban)
Sajnos az ominózus bejegyzés felelőtlen körülmények között, és a következményekkel nem számolva keletkezett.A bejegyzést eltávolítottam a blogról, de nem azért, hogy eltüntessem a nyomokat, hiszen itt is leírtam hogy mi történt.Azért vettem le, mert sértő volt.Aki kommentel élne a dologgal kapcsolatban itt megteheti.
Nevesíteni azonban nem nevesítettem senkit, és személy szerint nem gyanúsítottam.

Ezúton kérek minden érintettől elnézést és bocsánatot!

 

 

44 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hilts.blog.hu/api/trackback/id/tr40564267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MindKiller 2008.07.11. 20:50:27

Torquemada :-D

Szia Péter,
Nyugi, a jogi témát csak példaként részleteztem, természetesen semmi bajod nem lesz ebből. De vedd leckének, hogy legközelebb előbb gondolkodj, aztán írj.
Jó hétvégét,
üdv
JZ

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.11. 20:59:35

Zoli köszönöm a megértést. Két kérdésem lenne: a gyakorlatomat fogjátok értékelni,ill. van-e még esélyem az újságíró suliban?

Torquemada, te pedig légyszíves ne küldözgess nekem miatyánk linkeket,mivel én hívő református vagyok!
Én vállalom a tetteimért a felelősséget,te is legyél annyira férfi, hogy vállalod legalább azt, hogy ismersz-e!
Köszi

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.11. 21:01:58

Egyébként a a bocsánatkérő bejegyzést azért írtam, mert tényleg sértő volt a cikkem és a feltételezés is. Akkor is megírtam volna, ha súlyosabb dolgot tettem volna.

Torquemada 2008.07.11. 21:02:36

Úgyis bevallod, hogy ismersz.

MindKiller 2008.07.11. 21:03:49

Szia Péter,
persze, várunk. Jövő csütörtökön speciel én tartok előadást. A téma az internetes újságírás, levelezés, blogolás szabálayi, sajátosságai, technikái, buktatói.
Komolyan.
Üdv
JZ

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.11. 21:05:49

Igen,annyit tudok hogy Torquemada az inkvizícióban vett részt hóhérként...
Nem, nem ismerlek(meg) a beceneved alapján.

Zoli, köszönöm. Egyébként ha ismered torquemadát pls, segíts, hogy én is ismerem-e...

MindKiller 2008.07.11. 21:10:26

Szia, nem ismerem, de így hármasban elég szórakoztató beszélgetni. Na, üdv jövő héten.
JZ

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.11. 21:30:02

Torquemada, bizony elég gyáva vagy.
Én vállaltam a felelősséget azért amit csináltam, ezen semmit nem változtat az, hogy letölthetővé tetted a bejegyzést.
Te viszont nem vagy képed ideírni, hogy ki vagy.
Ejnye-ejnye.

Torquemada 2008.07.11. 22:42:43

Mit vállaltál te. Név nélkül írogattál, aztán lebuktál (ld. Az Év Lúzere), ezután nehéz lett volna nem vállalni és nem meghunyászkodni.

MindKiller, te vajszívű f*sz.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.11. 22:50:09


A vállalásról pedig csak annyit, hogy te azt sem mered leírni, hogy honnan ismersz, a nevedet pedig végképp nem.

Torquemada 2008.07.11. 22:57:20

Te te Torquemada másolat! Apokol tornácán fogod végezni hitvány féreg! Viszont nem stimmel az email. Csak egy maradhat!

Hilts. ez egy névvel vállalt blog? Tényleg Hilts? Ki az a Hilts? Hagyd! Az imdb-t én is ismerem.

"... Én vállaltam a felelősséget azért amit csináltam, ezen semmit nem változtat az, hogy letölthetővé tetted a bejegyzést. ..."

Ha az a felelősségvállalás, hogy név nélkül marhaságokat irogatsz, majd valaki lebuktat abból a pár emberből aki a kis sztoridból pillanatok alatt megtudja, hogy ki is vagy te akkor valóban vállaltad a felelősséget.

Ha az felelősségvállalás, hogy az első kérdő szóra felnyalod amit a padlóraokádtál akkor valóban vállaltad a felelősséget.

Játtszunk Hilts! Most elmész alszol, én meg holnap beteszem a törölt postod mentését azokba a bejegyzésekbe amiről úgy gondolom, hogy gáz. Aztán Te elolvasod figyelmesen, hogy miket írtál. Aztán megpróbálsz rájönni arra, hogy mi lehet a közös a megjelölt bejegyzésekben. Na?

Hilts 2008.07.11. 23:10:28

De jó már két Torquemadánk van...
Torquemada nagyon sokan név nélkül írják a blogukat. Én is, mert néha sarkalatos problémákat érintek írásaimban. De ha hibát követek el-mint most-természetesen vállalom a felelősséget. Én is ember vagyok, vannak rossz napjaim, hibázok.Így született az ominózus bejegyzés is.
De amíg nem tudom hogy ki vagy, hány éves, és hogy honnan ismersz, addig légyszíves ne oktass ki.
Hilts. Ez a becenevem. Tettszik-nem tettszik. Hogy miért ez? Nézd meg a Nagy Szökés c. filmet és megtudod.
Torquemada játszunk! Megmondod legalább azt hogy honan ismersz, és én ígérem hogy elolvasom az írást a hibáimra utal, és megfogadom a tanácsaidat.
Ok?

Torquemada 2008.07.12. 09:12:42

Nem ismerlek. Te sem ismersz.

"...De ha hibát követek el-mint most-természetesen vállalom a felelősséget..."

Szerinted mi volt a hiba?

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.12. 11:40:54

Na végre Torque! Ezt volt olyan nehéz kimondani?:)
A hiba az elhamarkodott ítélkezésben volt. Jó lecke volt ez arra, hogy előbb kell mérlegelni,mint ítélkezni.

Torquemada 2008.07.12. 14:19:16

Nem a hiba nem az elhamarkodott ítélkezésben volt. Gondolkozz!

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.12. 16:02:44

Akkor talán az, hogy csak akkor vállaltam a dolgot, amikor kiderült... Egyébként én gyanakodtam, kategorikusan nem jelentettem ki hogy ellopták a cikkemet, a kettő azért más.
Vádolni személy és név szerint csak akkor szoktam ha vannak bizonyítékaim.

Torquemada 2008.07.12. 17:12:17

Még csak ez sem. Ne a posztban keresd a hibát. Nem ott rontottad el. Még előtte.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.12. 18:00:02

Hát igen, már az hiba volt, hogy egyáltalán megírtam ezt a bejegyzést.
Ha még csak ez sem a hiba, akkor már tényleg nem tudom hogy mi:)

Torquemada 2008.07.13. 14:45:04

Önmagában már ez a post is önalázás, de az alap problémát még most sem érted. Gondolkozz! Csütörtökig van időd.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.13. 14:56:51

Miért mi lesz csütörtökön?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.07.13. 20:15:50

Hú, miről maradtam le!
Hilts, megmondom hol a hiba. Mint blogger, tapasztalatból beszélek: ott hibáztál, hogy belementél kommentvitába.
Hilts hibázott, és az érintett (ha jól vettem észre), megbocsátott. Akkor most ki is kritizálhatja?

Torquemada 2008.07.13. 21:19:32

Xinaf!

"...Hilts hibázott, és az érintett (ha jól vettem észre), megbocsátott...."

Az érintett jelen esetben nem egy személy. Egy az érintett szemszögéből "jelentős" személy megbocsátott. De mi van ha én az érintett egy másik tagja vagyok? Vagy mégsem?

Lehet, hogy megtudod, hogy szerintem mi volt a hiba.

Lehűlt az levegő. Múlóban a migrénem. Nyútópadra fel!

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.13. 22:17:35

Az érintetttel kapcsolatos kérdések már csak azért is érdekesek, hogy kit is nevezünk érintettnek. Mivel nem vádoltam személy és név szerint, az egész újságot tekinthetnénk annak,de nem hiszem, hogy most hirtelenjében mindenki azzal foglalkozik a Demokratánál, hogy mit is mondtam/írtam...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.07.14. 00:35:16

Torquemada:
Felőlem lehetsz akár a pápa őszentsége, vagy akár a köztársasági elnök is.
Az éríntett egy újság, ahol igen sokan dolgoznak. Lehetsz akár az ottani takarító is.
További jó titkolózást!

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.14. 01:37:48

Xinaf, Torquemada azt állítja, hogy nem ismerem őt, és ő sem engem. De én erről nem vagyok meggyőződve...:)
Én sem értem mire jó ez a nagy titkolózás...

Torquemada 2008.07.14. 08:08:13

"... Lehetsz akár az ottani takarító is. ..."

Valóban. Akár lehetek az is. Ebből a szemponból irreleváns, mert nem egy személyt ért sérelem. Vagy nálatok kasztrendszer van és ez alapján ignoráltok bizonyos embereket?

És amit ne feledjünk; pofára esni egy partvisnyélben is lehet.

MindKiller 2008.07.14. 10:09:55

Xinaf,
szia, tapasztalt bloggerként kicist hibádzik a logikád. Lehet, hogy Torquemada takarító a Demokratánál? Lehet. De honnan tudod, hogy én az vagyok, akinek mondom magamat? Honnan tudod, hogy az "érintett" bocsátott meg? Lehet, hogy én vagyok a takarító, aki némileg ismeri a szerkesztőség életét, és csak péntek este szórakoztam valaki más nevében. Lehet, hogy az "érintettek" valójában nem tudnak a dologról. Olyan sok infót nem adtam magamról és körülményekről, ami biztosan igazolná, hogy én én vagyok. Tehát azért kicsit hátrább a "tapasztalt blogger" agarakkal...

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.14. 12:03:25

Na ez egyre jobb. Senki sem az, akinek mondja magát:)

Torquemada 2008.07.14. 15:21:40

Tik-tak, Tiki-tak

cseszneki 2008.07.14. 21:46:07

:-))))))))

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.07.15. 21:17:01

MindKiller:
1. Egy szóval nem mondtam, hogy tapasztalt blogger vagyok. Azt mondtam, hogy blogger vagyok, és tapasztalatból beszélek, ez nem ugyanaz.
2. Te komolyan vetted, hogy szerintem Torquemada lehet ott takarító is? Akkor azt is komolyan vetted, hogy lehet hogy ő a pápa? Szerintem nem az én logikám hibázik...

Torquemada:
Igazából arra céloztam, hogy nem számít ki vagy, legalábbis az én szempontomból nem. Ha sértő voltam, akkor bocsánat, nem kívántam én ingnorálni senkit, kasztrendszert is csak szerepjátékban használtam.
Viszont amiért írtam neked: szegény Hilts mit csináljon még? Már bocsánatot kért, tehet ennél többet? a hioba megvolt, túl vagyunk rajta, ennyi. Tovább szopatni egyszerűen felesleges.

Torquemada 2008.07.15. 21:26:33

Xinaf.


Már bocsánatot kért, tehet ennél többet? a hioba megvolt, túl vagyunk rajta, ennyi. Tovább szopatni egyszerűen felesleges.

Lehugyozlak, utána bocsánatot kérek és megfeddem magam, hogy mekkora tirpák is voltam. Ez rendben van?

Nem szivatás. Amire én szeretném rávezetni az az, hogy hol rontotta el. És az nem a poszt megírása volt, és még csak nem is annak a környékén kell keresni.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.15. 23:34:12

Torquemada, most elmondok valami érdekeset: ha az ember hibát követ el, az általában csak azután derül ki, mikor már a hibát vétette. Ez most nem önmentegetés, ez az igazság. Az emberek 80%-a meg van győződve arról, hogy ő helyesen cselekedett, még akkor is ha hibázott. Én is meg voltam egészen addig győződve az igazamról, amíg külső szemlélők nem figyelmeztettek- igen súlyos-hibámra.Ezután nem tehetek többet, mint hogy bocsánatot kérek, és nem adom fel, igyekszem arra törekedni, hogy jobb legyek, és hogy hasonló dolog többet ne fordulhasson elő. Gondoljunk csak bele, hol lenne ma az újságírás, ha minden kezdő újságíró az első, rosszul sikerült cikke után feladta volna az újságírást? De ugyanez vonatkozik pl. a tudományokra.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.15. 23:36:35

Xinaf, köszönöm támogatásod, Egyébként nem kell engem sajnálni, a saját hülyeségemért én vagyok a felelős.
De az élet megy tovább...reméljük a jövőben hasonló eset(ek) nélkül.

Torquemada 2008.07.16. 21:28:46

Gondoljunk csak bele, hol lenne ma az újságírás, ha minden kezdő újságíró az első, rosszul sikerült cikke után feladta volna az újságírást?

Könyörgöm ember! Te még mindig nem érted, hogy nem a poszt volt a hiba?
A hiba sokkal előbb keletkezett és a hiba benned van!

Holnap megtudod mi a problémám.

A kérdés már csak az, hogy itt vagy személyesen?

Hilts 2008.07.16. 22:38:47

Holnap, személyesen? Hol és mikor?
Várj, van egy tippem: csak nem az újságíró-suliban?

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.16. 23:57:43

Egyébként arra jutottam, hogy te azt tartod elhibázott lépésnek, hogy az újságírói pályára készülök. Így van?
Ha mégsem ezt gondolod,akkor légyszi mond meg, mert már kicsit unom ezt a kérdezz felelek-et.

Torquemada 2008.07.17. 00:48:01

A kérdés már csak az, hogy itt vagy személyesen?

Egyébként arra jutottam, hogy te azt tartod elhibázott lépésnek, hogy az újságírói pályára készülök. Így van?

Nem.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.17. 00:52:38

Ha megkövezel se tudom, ahogy mi a hiba. De most már légyszíves áruld el, hogy ki is vagy,mire gondoltál, és hogyan képzeled ezt a ,,személyes" dolgot.

Torquemada 2008.07.18. 11:40:59

Na mi volt tegnap?

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.18. 12:20:17

Hogy hogy mi? Vártam a nagy találkozást,erre nem voltál ott...:)Azt hittem a csoport tagjai között leszel,de úgy látszik tévedtem.

Torquemada 2008.07.19. 19:44:14

Milyen csoport?
süti beállítások módosítása